dilluns, 3 de març del 2008

Les Marrades (Sadernes)

Aquest dissabte, en Rovi, en Kuasi en Soepe i en Xicu, vàrem anar a les Marrades a veure si ens podiem treure unes espines que fa temps que arrosseguem. Però tot i que les tenim a tocar encara noooooooo!



En Kuasi i en Rovi a peu de via

En Rovi i en Xicu vàrem escalfar amb la Volatització Humana (6b), que ens surt a tots dos i llavors ens posem a la Pitroig (6b+) ens surt als dos.
Despres ens posem al Pais de les arrels (6c+), una placa amb una fisura ramificada que enamora tan sols veure-la. No l'encadenem cap dels dos. En Rovi estava a l'alçada de la reunió i no aconsegueix passar la cadena pel mosquetó i jo m'equivoco de presa per xapar la penúltima exprés i me de penjar.

En Xicu al Pais de les arrels (6c+)


Mentrestant en Soepe escalfa amb Pitroig (6b+) i llavors es posa a la Cannavis (7a+) que no aconsegueix encadenar-la i per acabar monta la Susescrofa (7b) que tampoc encadena tot i que hi ha vist color a les dues.



En Soepe a la Cannavis (7a+)


El diumenge després de sortir de festa i amb una ressaca ens n'anem a Ogassa amb la Anna B., l'Anna P., la Lidia, en Ramón, en Manel, en Pitu, en Soepe, la Maria, en Rovi i jo (Xicu). N'hi ha uns quants que no escalen gaire i els montem uns tope rope's.
Llavors jo i en Pitu ensposem en un 6b i el trec a vista (no li poso 6b), llavors a un 6a (més dificil i tècnic que el 6b, i per acabar a un 6b desplomat d'uns 25 mts que em surt al segon pegue (de pila amb canto gran).
I per acabar una cerveseta i cap a casona.

3 comentaris:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
tinkpor ha dit...

Hola Xicu, ara si que m'he quedat amb el nom...era el que pensava però tampoc la volia cagar.

Encantat de coneixe't. Si tornem per Sadernes (i espero que si) ja et demanaré que ens facis de guia.

Fins ara

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.