dimarts, 6 de novembre del 2007

Vilanova de Meià, Montrebei i Terradets

El passat pont de Tots Sants hem fet un tour per les parets més espectaculars de la Noguera.
El Dimecres 31 marxem cap a Vilanova de Meià, on després de passar la nit al paller anem a fer diverses vies de la Roca dels Arcs.
En Rovi, en Pitu i l'Aupi fan la Rampas invertidas. En Jep i en Kakus la Cabaret Galàctic i en Soepe i en Xicu l'Anaconda.
Un cop vàrem a acabar les respectives vies ens trobarem al Bar Cirera i després de menjar quelcom i fer unes birres varem anar cap a Montrebei.

En Soepe a la bavaresa de sortida de l'Anaconda.

En Xicu al segon llarg de l'Anaconda.

En Soepe al flanqueig del segon llarg amb en Jep i en Kakus a la Cabaret galàctic.

El Divendres ens vàrem llevar a les 6:00AM i després d'esmorzar i preparar el material varem anar cap a la paret de Catalunya on en Jep i en Rovi varen fer la Delfos i en Xicu i l'Aupi la Paül-Lalueza.
Vàrem acabar rebentats i a despres de sopar a clapar s'ha dit.

La xemeneia final de la Paül-Lalueza

La paret de Catalunya.

Durant la nit, al voltant de les 2:00 arriben el Hippie, l'Elena, en SAS, l'Olga en Pere Vim, la Cristina, en Marti, en Coro, en Kuasi i en Carles.

El Dissabte en Jep i en Pitu tornen cap a la paret de Catalunya a fer la Paül-Lalueza, en Carles i en Coro van a fer el Petit Diedre també a la paret de Catalunya i en Rovi i en Xicu s'arriven a Tarradets a fer l'Smoking. Mentre que la resta van a fer una visita a les diverses coves que hi ha a Montrebei.

En Rovi al segon llarg de l'Smoling 6a de placa (quina placa)

Al vespre ens trobem tots al refugi on en Kuasi ens fa un arrós on hi canten els àngels.
I després de fer uns traguets de ratafia cap a dins el sac.
El Diumenge fem camí cap a vilanova de Meià on els que no escalen gaire van a fer esportiva al Pas Nou, en Jep i en Xicu cap a la cúpula del Pilar del Segre, tot i que no és un bon dia per tibar(estem morts). En Rovi i en Pere Vim es posen a la Camel i en Carles i en Coro a Donde vas vicente.
Quan rebem la trucada de l'Anna que a tingut pana a Lleida quan tornava de Riglos, i ja veus a en Jep i en Xicu a buscar a l'Anna amb la furgona del Hippie.
I cap a Banyoles falta gent.

Montse ha dit...

Intens pont de Tots Sants!!!
entretingudet, eh?
Ciao!

Anònim ha dit...

Collons!
Kina marató!
Moltes felicitats a tots !!!!!!